Klachtenregeling

  1. Ben je niet tevreden over (een onderdeel van) een opleiding of training van ons? Laat het ons snel weten! Alleen dan kunnen we er iets aan doen.

  2. Ben je niet tevreden over de manier waarop we je klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met onze onafhankelijke klachtencommissie, bestaande uit:

    • Annet Bouman (Teammanager op ROC Noorderpoort), voorzitter van de commissie, bereikbaar per e-mail: hac.bouman@noorderpoort.nl
    • Martin van den Heuvel (Management Consultant)
    • Dirk Jongejan (Organisatieadviseur)
  3. De klachtencommissie neemt je klacht in behandeling als je:

    • eerst geprobeerd hebt om de zaak binnen 14 dagen met ons uit te praten.
    • klaagt bij de klachtencommissie binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding.
    • duidelijk omschrijft waartegen en waarom je bezwaar maakt en wat je wil dat er gebeurt.
  4. Na ontvangst van je klacht mailt de klachtencommissie jou en ons een bevestiging van ontvangst.

  5. De klachtencommissie en wij behandelen je klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.

  6. De klachtencommissie hoort jouw en ons verhaal.

  7. De klachtencommissie beoordeelt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van de training of opleiding.

  8. De klachtencommissie doet uitspraak binnen 4 weken na je klacht. Als ze meer tijd nodig heeft, laat ze dat jou en ons weten.

  9. De uitspraak van de klachtencommissie is bindend voor ons.

Claire Vervoort-Dröge
Training, Coaching en Advies

Akelei 60
4007TB Tiel

0344 634 914

06 2222 1210

info@clairevervoort.nl

KvK 11044417